ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Πριν από δυο ημέρες με ανάρτηση της η Ο.Λ.ΣΥ Ομοσπ. Λημνιακών Συλλόγων στο facebook, ζητούσε από τους φίλους της στο κοινωνικό δίκτυο, (Λημνιούς αλλά και επισκέπτες) να αναφέρουν την άποψη τους για τα φετινά καλοκαιρινά δρομολόγια της HSW Λαύριο- Λήμνος,  εκθέτοντας μαζί  την νέα πρόταση που ετοιμάζουν οι φορείς

Παρακάτω δείτε την ανακοίνωση του Προέδρου της Ο. Λ. ΣΥ, αλλά  κυρίως διαβάστε τις απόψεις και προτάσεις που αναρτήθηκαν και οι οποίες τελικά οδηγούν σε ένα και μοναδικό συμπέρασμα: Αλαλούμ!!

Επίσης κρατάμε τις επιφυλάξεις μας για αυτόν τον τύπο  «διαβούλευσης»…….

Προτιμότερο δεν θα ήταν οι προτάσεις της Λήμνου να τεθούν ύστερα από δημόσια διαβούλευση των φορέων και όχι κατόπιν εορτής και αφού ανακοινωθήκαν;

Μήπως οι ευθύνες βαρύνουν και την Λήμνο, μιας και έγκαιρα θα έπρεπε να είχε θέσει σε δημόσια διαβούλευση τις προθέσεις της εταιρίας, δείχνοντας έτσι ότι για μας είναι ένα απολύτως σοβαρό θέμα που με ενδιαφέρον επεξεργάζεται ένα ολόκληρο νησί!

Διαβάστε και θα καταλάβετε……

Οι απαντήσεις που δόθηκαν

     

 



ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Εδώ να σε δω μεγα ευεργέτη.. Αυτές είναι οι σοβαρές αναγκες του νησιού, όχι άμα θα ανέβει κατηγορία η ομάδα του χωριού για να πηγαίνει να ρίχνει Παναγιες ο κάθε Ταλιμπάν τις Κυριακές… Να βράσω τα κονέ και τις επισκέψεις σε πατριάρχες και πλανητάρχες!

  2. Με πρόλαβες βρε παλιόπαιδο και εφτασες πρώτος, βλέπεις έχω κι’αλλες “δουλειές” και δεν πρόκανα, που έλεγε και ο αείμνηστος σύντροφος!
    Μη προσβάλεις τους μεγάλους εθνικούς ευεργέτες παραλληλίζοντας τους με………..και λίγο σεβασμός στη μνήμη τους δε βλάπτει!

  3. http://seazoom.org/2018/05/10/

    ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ 10 ΜΑΪΟΥ 2018
    Πρόταση για δρομολογιακή γραμμή Καβάλα – Σαμοθράκη – Λήμνος – Αγ.Κωνσταντίνος Φθιώτιδας

    Από το «blog του Ειρηναίου από τη Σαμοθράκη» μας ήρθε στο seazoom πρόταση για δρομολογιακές γραμμές με την παράκληση δημοσίευσης, κάτι που παραθέτουμε αυτούσια παρακάτω:

    Το πρωί της 24ης Απριλίου, λίγες μέρες μετά την επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κυρίου Π. Κουρουμπλή, έθεσα σε ηλεκτρονική ψηφοφορία το ερώτημα:

    Εκτός από την Αλεξ/πολη, ποιες άλλες συνδέσεις πιστεύετε ότι θα αναβαθμίσουν την Σαμοθράκη;

    Οι προτεινόμενες απαντήσεις ήταν:

    Λήμνος – Λαύριο, Λήμνος – Λέσβος, Λήμνος, Καβάλα, Ίμβρος – τουρκικά παράλια, με δυνατότητα πολλαπλών επιλογών.
    Η ψηφοφορία έληξε όπως είχα προγραμματίσει χθες το βράδυ 5 Μαΐου στις 11:59. Ψήφισαν 254 άτομα και τα τελικά αποτελέσματα είναι:

    Την προσωπική μου άποψη την είχα γράψει στην ανάρτηση στην οποία παρουσίασα την ψηφοφορία. Τα αποτελέσματα δεν με βρίσκουν 100% σύμφωνο, εκτός από την αδιαμφισβήτητη πρωτιά, αλλά δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνούν όλοι με την δική μου άποψη, ποιος είμαι άλλωστε; Ένας απλός διαχειριστής blog είμαι και δεν έχω καμία πρόθεση να πλάθω τις απόψεις και τα πιστεύω των αναγνωστών μου.

    Βέβαια στο μέσον της ψηφοφορίας κυκλοφόρησε η είδηση για προκήρυξη γραμμών, μια είδηση πολύ θετική και κυρίως οι γραμμές και η συχνότητα που προτείνεται. Αρκεί βέβαια από την προκήρυξη να δούμε και την υλοποίηση. Από την ανακοίνωση της προκήρυξης μέχρι σήμερα έχουν ακουστεί και γραφτεί διάφορες απόψεις επί του θέματος και θα έλεγα εποικοδομητικές απόψεις.

    Ο αρχιπλοίαρχος ε. α Θεόδωρος Βράκας, νυν επιθεωρητής εμπορικών πλοίων και γραμματέας του Συλλόγου Πρωτέας πρότεινε και σε αυτό το blog εν είδει σχολίου στο άρθρο για την προκήρυξη αλλά και σε άρθρο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο την σύνδεση του Βορείου και Β.Α Αιγαίου με την Εύβοια (Κύμη).

    Στο k-tipos.gr από την Καβάλα κάτω από την είδηση για την προκήρυξη των γραμμών, ο αρθρογράφος προτείνει στην γραμμή Καβάλας – Σαμοθράκης να μπει και η Θάσος, μάλιστα το άρθρο έχει τίτλο: Καβάλα-Πρίνος-Καμαριώτισσα με διαδημοτική συνεργασία, γιατί όχι;

    Τέλος στο άρθρο για την ψηφοφορία χθες υπήρξε σχόλιο – πρόταση για σύνδεση Σαμοθράκης – Λήμνου – Λέσβου (Σίγρι) και αντί για Λαύριο που προφανώς εννοεί (και είναι) πως είναι μακριά να υπάρξει σύνδεση με Αγ. Κωνσταντίνο που είναι μεν πολύ κοντά στην Αττική όπως γράφει αλλά σαφέστατα το πλοίο κερδίζει ώρες.

    Όλα αυτά είναι θεμιτά, δημοκρατία έχουμε άλλωστε… Απόψεις μπορούν να εκφράζονται. Δεν γνωρίζω τούτη την στιγμή τι περιθώρια συζήτησης και προτάσεων προς τα Υπουργείο υπάρχουν, αλλά σε συνδυασμό με την άτυπη και μη επιστημονική ηλ. ψηφοφορία που διεξήχθη και τις παραπάνω απόψεις καταθέτω προς σκέψη και συζήτηση στους αρμόδιους φορείς την παρακάτω πρόταση:

    2 ή 3 δρομολόγια την εβδομάδα από και προς Καβάλα, τουλάχιστον ένα να πιάνει λιμάνι της Θάσου (υπήρξε στο παρελθόν)
    1 ή 2 δρομολόγια προς Λήμνο με επιστροφή και ει δυνατόν με ανταπόκριση προς και από Λέσβο
    1 δρομολόγιο την εβδομάδα Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη – Λήμνος – Αγ. Κωνσταντίνος ή Κύμη αντί Λαυρίου (αυτό για εξοικονόμηση χρόνου και καυσίμων για το πλοίο μιας που και τα 2 λιμάνια είναι κοντά στην Αττική και ευκολα προσβάσιμα)
    Φώτο εξωφύλλου: Geotag Aeroview.
    Υ/Γ:Αφενος ειναι λιγοτερες οι ωρες στην Θαλασσα ( χωρις, την συνηθη θαλασσοταραχη του Καβο-Ντορο),αφετερου με μια καλη συμφωνια, για ανταποκριση/μετεπιβιβαση,με το ΚΤΕΛ Φθιωτιδας, η ΚΤΕΛ Ευβοιας,σε 2 ωρες περιπου, θα βρισκεται ο ταξιδιωτης στο κεντρο της Αθηνας.
    Με εκτιμηση&τιμη
    Θ. Γ.ΒΡΑΚΑΣ Αρχιπλοιαρχος(Μ)ε.α.Π.Ν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here