Η σημασία των δημιουργικών προωθητικών στρατηγικών στην εξέλιξη των καζίνο, διαδικτυακών και επίγειων, έχει τεράστια σημασία σε μια αγορά που γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, έχει δημιουργηθεί μια νέα τάση, η «δια-προώθηση», ή αλλιώς οι ανταποδοτικές συνεργασίες μεταξύ των καζίνο και διάφορων τοπικών επιχειρήσεων.
Νόμιμα και αξιόπιστα καζίνο, όπως για παράδειγμα το Bruce Bet αλλά και άλλα, έχουν τη δυνατότητα να συνεργάζονται με τοπικές επιχειρήσεις στον τομέα των προωθήσεων. Με τον τρόπο αυτόν, πετυχαίνουν να αυξάνουν την ορατότητά τους, να κάνουν το όνομά τους πιο γνωστό στις τοπικές κοινωνίες και, ενδεχομένως, να δημιουργήσουν μια αίσθηση συνοχής στην κοινότητα.
Τι είναι οι ανταποδοτικές προωθητικές ενέργειες
Για να κατανοήσουμε ακριβώς σε τι αναφερόμαστε, μπορούμε να δώσουμε έναν σύντομο ορισμό. Οι ανταποδοτικές προωθήσεις αφορούν τη συνεργασία τουλάχιστον δύο επιχειρήσεων, για την προώθηση του έργου αμφότερων, μέσα από έργο της άλλης. Στην περίπτωση των καζίνο, για παράδειγμα, ένα εστιατόριο θα μπορούσε να προσφέρει κωδικό μπόνους για ένα καζίνο, που, με τη σειρά του, θα μπορούσε στο πρόγραμμα αφοσίωσης να προσφέρει ένα γεύμα στο εστιατόριο. Αυτή η αμφίδρομη σχέση συμβάλλει στην αύξηση του πελατειακού κοινού και της απήχησης των εταιρειών.
Συνηθισμένα είδη ανταποδοτικών ενεργειών
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορεί κανείς να εφαρμόσει αυτή τη συνεργασία. Κάποιοι από τους τρόπους αυτούς είναι οι παρακάτω.
Προγράμματα αφοσίωσης: Οι πιστοί πελάτες και των δύο συνεργαζόμενων επιχειρήσεων μπορούν να λάβουν προνόμια για την άλλη επιχείρηση. Έτσι, σε μια συνεργασία ανάμεσα σε ένα καζίνο και ένα τοπικό σούπερ μάρκετ, οι κάτοχοι της κάρτας του σούπερ μάρκετ μπορούν να πάρουν μπόνους χωρίς κατάθεσης, ενώ τα μέλη του προγράμματος VIP του καζίνο μπορούν να λάβουν κάποια δωροκάρτα για το σούπερ μάρκετ.
Κοινά γεγονότα: Γεγονότα μεγάλου εύρους, όπως πάρτι, συναυλίες, φεστιβάλ κλπ, είναι ιδιαιτέρως αγαπητά στις κοινότητες, ιδιαίτερα της πιο κλειστές και δεμένες. Η από κοινού διοργάνωση ενός τέτοιου γεγονότος θα έφερνε τις επιχειρήσεις κοντά και θα συνέδεε τα δύο ονόματα στις συνειδήσεις του κοινού.
Τα πλεονεκτήματα των ανταποδοτικών προωθήσεων
Τα πλεονεκτήματα αυτής της πρακτικής, σε ό,τι αφορά τα καζίνο, μπορούν να είναι πολλά. Ας δούμε μερικά από αυτά:
- Μεγαλύτερη πρόσβαση σε πελατειακό κοινό: Το όνομα του καζίνο και οι υπηρεσίες που προσφέρει φτάνουν σε ανθρώπους, στους οποίους μπορεί και να μην έφταναν ποτέ, αν δεν υπήρχε αυτή η συνεργασία. Άτομα που δεν θα πήγαιναν ποτέ σε ένα καζίνο, ωστόσο θα πήγαιναν σε μια θεατρική παράσταση, μπορεί να δουν στο τοπικό τους θέατρο μια σχετική προωθητική ενέργεια και να επισκεφτούν το καζίνο από περιέργεια. Το ίδιο, φυσικά, ισχύει και για τους παίκτες του καζίνο, που παρότι μπορεί να μην πήγαιναν σε μια θεατρική παράσταση, ίσως κερδίσουν κάποιο εισιτήριο μέσα από κάποιο μπόνους.
- Βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη: Οι παίκτες του καζίνο μπορούν, εκτός από μια εξαιρετική στοιχηματική εμπειρία, να ζήσουν και άλλες εμπειρίες, πιο συλλεκτικές και διευρυμένες. Η συνεργασία των καζίνο με τοπικές επιχειρήσεις βελτιώνει, όχι μόνο το «πρόσωπο» του καζίνο αλλά και προσφέρει την ευκαιρία να ζήσουν οι πελάτες του επιπλέον εμπειρίες.
Πρόκειται, όπως καταλαβαίνει κανείς, για μια αρκετά οικονομική μέθοδο διαφήμισης και μάρκετινγκ, που καλύπτει πολλούς και σημαντικούς τομείς.
Τρόποι επιτυχούς εφαρμογής της μεθόδου
Φυσικά, θα πρέπει να ακολουθηθούν μια σειρά από βασικά κριτήρια, για να στεφθεί η εφαρμογή της μεθόδου αυτής με επιτυχία. Ας δούμε ποια είναι τα κριτήρια αυτά.
- Εντοπισμός του σωστού συνεργάτη: Οι συνεργασίες που θα δημιουργηθούν θα πρέπει να έχουν κάποια βάση και να μπορέσουν να λειτουργήσουν. Είναι αδύνατο να συνεργαστεί ένα καζίνο με έναν παιδικό σταθμό· μια συνεργασία με ένα μπαρ θα ήταν πολύ πιο ιδανική.
- Δημιουργία των σωστών προσφορών: Από τις προσφορές θα πρέπει να επωφελούνται οι πελάτες και των δύο μερών με παρόμοιο τρόπο. Είναι αν μη τι άλλο άδικο και καθόλου κολακευτικό αν ο παίκτης καζίνο πάρει, για παράδειγμα δωροεπιταγή για €1.000 για ένα κατάστημα ρούχων, αλλά ο πελάτης του καταστήματος λάβει από το καζίνο 5 δωρεάν περιστροφές σε κάποιον κουλοχέρη.
- Παρακολούθηση της προωθητικής ενέργειας: Και τα δύο μέρη θα πρέπει να παρακολουθούν την πορεία της προωθητικής ενέργειας καθ’ όλη τη διάρκεια της ισχύος της και να είναι έτοιμα να κάνουν αλλαγές σε περίπτωση που χρειαστεί.
Η σωστή χρήση αυτού του είδους της προωθητικής ενέργειας είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της. Όπως όλα, έτσι και οι προωθήσεις αυτές, θα πρέπει να παρουσιαστούν με τους σωστούς τρόπους, να απευθυνθούν στα κατάλληλα άτομα, ώστε να διασφαλιστεί πως θα φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Δια-προωθητικές ενέργειες: Συνταγή για επιτυχία
Οι αμφίδρομες προωθητικές ενέργειες, που συνδέουν στο πλαίσιο μιας διαφημιστικής καμπάνιας πάνω από μια εταιρεία, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να διευρύνεται το πελατειακό κοινό ενός καζίνο. Τέτοιου είδους συνεργασίες προσκαλούν στον κόσμο του καζίνο ανθρώπους, που ίσως δεν το είχαν σκεφτεί ποτέ. Την ίδια στιγμή, επιβραβεύουν τους παίκτες του καζίνο με δραστηριότητες, που διευρύνουν τους ορίζοντές τους. Η σύνδεση του καζίνο με την κοινότητα μεγαλώνει και το όνομά του αποκτά γερά θεμέλια. Εφόσον γίνει υπό τους σωστούς όρους, πρόκειται για μια προωθητική ενέργεια που ωφελεί όλα τα μέρη.
Ειδήσεις Σήμερα:
Ακολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.