Στο προσκήνιο ακόμα μία φορά η ιδιωτικοποίηση των εναπομείναντων Αεροδρομίων ανά την Επικράτεια. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό τα 22 περιφερειακά αεροδρόμια που θα παραχωρηθούν είναι αυτά της Αλεξανδρούπολης, του Αράξου, της Αστυπάλαιας, της Ικαρίας, των Ιωαννίνων, της Καλύμνου, της Καρπάθου, της Κάσου, του Καστελόριζου, της Καστοριάς, της Κοζάνης, των Κυθήρων, της Λέρου, της Νέας Αγχιάλου, της Λήμνου, της Νάξου, της Μήλου, της Πάρου, της Σητείας, της Σκύρου, της Χίου και της Σύρου.
Η αλήθεια είναι ότι επανειλημμένως κατά το παρελθόν, στο διάβα τουλάχιστον των τελευταίων χρόνων , ήταν στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος σε ό,τι αφορά σχέδια και σενάρια ιδιωτικοποίησης. Αυτή τη φορά ωστόσο φαίνεται ότι υπάρχει κινητικότητα σε πιο οργανωμένο επίπεδο. Μνηστήρες η Fraport AG, μητρική της Fraport Greece που διαχειρίζεται εδώ και χρόνια 14 περιφερειακά αεροδρόμια και εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για τα εναπομείναντα 22 αεροδρόμια, τα οποία σήμερα λειτουργούν υπό τον έλεγχο της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Στο τραπέζι έχουν πέσει και άλλα ονόματα όπως ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ , ο όμιλος ΑΚΤΩΡ, η Metlen με χρονικό ορίζοντα για τις εξελίξεις το 2026.
Ειδήσεις Σήμερα:
- Πόθεν έσχες: Όλες οι δηλώσεις των πολιτικών αρχηγών – Τι δήλωσαν Μητσοτάκης, Ανδρουλάκης, Φάμελλος, Κουτσούμπας, Βελόπουλος, Χαρίτσης, Νατσιός και Κωνσταντοπούλου
- Επίδομα παιδιού: Ξεκινά η υποβολή αιτήσεων – Πότε ανοίγει η πλατφόρμα Α21
- Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
Ακολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.