Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε σήμερα όσους βρεθήκαν στο λιμάνι της Μύρινας.
Μια ομάδα φίλων των αυτοκινήτων αντίκα και των κλασικών οχημάτων με προέλευση μάλιστα την Ρουμανία έκαναν βόλτα στο λιμάνι της Μύρινας και προκάλεσαν τον θαυμασμό και το χειροκρότημα των παρευρισκόμενων.
Μάλιστα τα αυτοκίνητα στάθμευσαν έξω από το Δημαρχείο με την Δήμαρχο Ελεονώρα Γεώργα να κάθεται μπαίνει στο κόκπιτ και να πιάνει τιμόνι κατενθουσιασμένη και συγχαίροντας τους κατόχους τους και φυσικά ευχαριστώντας τους που επέλεξαν την Λήμνο για τις διακοπές τους .
Δείτε περισσότερα ,Retromobil Club România Filiala Maramureș

Ειδήσεις Σήμερα:
Ακολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.




