ΛΗΜΝΟΣ

ΚΟYRNOS MUSIC FESTIVAL μια διαφορετική συμπαραγωγή Λημνιακής κληρονομιάς!

post-img

Η  Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου- Αντιπεριφέρεια Πολιτισμού σε συνεργασία με την Ομάδα Μουσικού Θεάτρου ΡΑΦΗ , τον όμιλο Προστασίας Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικής Κληρονομιάς Νήσου Λήμνου και την ευγενική υποστήριξη του  Δήμου Λήμνου συνδιοργανώνουν και παρουσιάζουν το Μουσικό Φεστιβάλ «Κουρνός» (Kournos Music Festival)».

Η είσοδος στις εκδηλώσεις είναι ελεύθερη

Κεντρικός Άξονας του Φεστιβάλ αποτελεί η τέχνη του λυρικού τραγουδιού, με σκοπό του την παρουσίαση  site-specific μουσικών και χορευτικών παραστάσεων ,λογοτεχνικών παρουσιάσεων,  εικαστικών εκθέσεων κι εκδηλώσεων για παιδιά. Το Kournos music Festival επιδιώκει να συνομιλήσει πρώτα από όλα με τους κατοίκους του νησιού, μέσα απο πολυθεματικές καλλιτεχνικές δράσεις φεστιβάλ φιλοδοξεί να διαρθρώσει ένα πλαίσιο συμμετοχικότητας και συν-δημιουργίας , μια παρακαταθήκη για το μέλλον, διαμορφώνοντας ένα νέο τρόπο πρόσληψης της Λημνιακής κληρονομιάς.

Στα μαντριά της Λήμνου, τα αναλλοίωτα στα χρόνο, πακτώνεται , μαζί με τον πηλό, την πέτρα και τα φύκια , ανέπαφη η ψυχή του τόπου και οι αντιφάσεις της : Μυστηριακή και γήινη, εσωστρεφής και ανοχύρωτη.. Στο περίφημο Ρωμέικο  γιαλό, τα βικτωριανά, νεοκλασικα, εκλεκτικιστικά στοιχεία του 19ου αιώνα , σε συνδυασμό με τη μακεδονική σαχνισιά, δημιουργούν ενα επιβλητικό ψηφίδωτο μοναδικής αρχοντιάς. Οι κομψές αρ ντεκό κατοικίες της μεσοπολεμικής Μύρινας, οι ξεχωριστές εκκλησίες, το παραδοσιακό λημνιακό σπίτι είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που συνθέτουν την πολυσχιδή αρχιτεκτονική φυσιογνωμία της Λήμνου.

Το φετινό πρόγραμμα του 1ου KournosFestival έχει ως πυρήνα του τον πλούτο της λημνιακής αρχιτεκτονικής και περιλαμβάνει τοποθεσίες σε ολόκληρο το νησί. Ανιχνεύει τις πολλαπλές αναφορές της, χαρτογραφώντας το συμβολισμό και την ιστορία τους, εξερευνώντας τον ιδιότυπο διάλογο που μπορεί να γεννηθεί ανάμεσα σε αυτές και τους σύγχρονους καλλιτέχνες. Ένα πρόγραμμα ετερόκλητο- συνομιλεί και με τη φετινή επέτειο των 200 χρόνων από την έναρξη της ελληνικής επανάστασης-ως αφορμή για αναρώτηση στον τόπο  που διασταυρώθηκαν Έλληνες, Οθωμανοί κι Ενετοί.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

 

Κυριακή 11/7 : Χορός “ Stamp“ .Πωλίνα Κρεμαστά  -χορός, Guido De Flaviis- σαξόφωνο.

 Xώρος : Προϊστορική Μύρινα Ώρα έναρξης : 21:00 μ.μ

Η χορεύτρια και χορογράφος Πωλίνα Κρεμαστά, με συμμετοχές σε διεθνή φεστιβάλ οπως το Insoliti International dance festival στο Τορίνο και ο Ιταλός σολίστ του σαξοφώνου Guido De Flaviis, συνεργάτης της Οrchestra dell’Accademia Nazionale di Santa Cecilia, αυτοσχεδιάζουν και δημιουργούν μια site specific  μουσικοχορευτική performance πάνω σε συνθέσεις του Luciano Berio, Γιώργου Κουμεντάκη και σε παραδοσιακές μελωδίες της Λήμνου.

Δευτέρα 12/7 : Λυρική performance “ Σχολείον των ντελικάτων εραστών “ του Ρήγα Βελεστινλή (Αφιέρωμα για τα 200 χρόνια απο την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης). Λητώ Μεσσήνη , υψίφωνος, Αναστασία Κότσαλη, μεσόφωνος, Κώστας Ζιγκερίδης, ακορντεον, Γκουίντο Ντε Φλαβίιες, σαξόφωνο.Σε συνεργασία με τον Μορφωτικό Εκπολιτιστικό Σύλλογο Λήμνου Λήμνου.

Χώρος : Πλατεία Πορτιανού Ώρα : 21:00 μ.μ

Τι κοινό έχουν ο Βολταίρος με τον Γαλλικό Μάη; Ο Ρήγας με τον Λορέντζο Ντα Πόντε; Ο Γκλουκ με τον Ζιλμπερ Μπεκο; Η Ομάδα Ραφή συνεχίζοντας την έρευνα της πάνω στο έργο του Ρήγα Βελεστινλή “ Σχολείον των Ντελικάτων Εραστών” μετά τη συνεργασία της με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, σχεδιάζει ειδικά για τη Λήμνο μια λυρικοθεατρική παράσταση σε συνεργασία με τη θεατρική ομάδα του συλλόγου “ΜΕΑΣ “ Λημνου, συμπράττοντας με τον Guido De Flaviis και τον σολιστ του ακορντεον Κώστα Ζιγκερίδη, μέλος του Oros Ensemble και συνεργάτη της Εναλλακτικής Σκηνής της ΕΛΣ.Ο Κώστας Ζιγκερίδης εζησε στην Αργεντινή οπου δίδασκε ελληνική μουσική στο ίδρυμα ¨Fundación Helénica en Argentina¨.

Λητώ Μεσσήνη- υψίφωνος, Αναστασία Κότσαλη- μεσόφωνος, Κώστας Ζιγκερίδης ακορντεόν, Guido De Flaviis- σαξόφωνο, θ.α

Τρίτη 13/7 : προβολή “ Ο Μικάδος, σατιρική οπερέτα σε σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση.Συμπαραγωγή Εθνική Λυρική Σκηνή-Ομάδα Μουσικού Θεάτρου Ραφή

Χώρος : Κινηματοθέατρο Μαρούλα  Ώρα έναρξης : 21:00 μ.μ

Μουσική δράση με τη συμμετοχή μελών της Δημοτικής Φιλαρμονικής Μύρινας Λήμνου.

 

Τετάρτη 14/7: Εικαστικό εργαστήρι γλυπτικής “ Πλάθω τον ήρωα μου “ για όλες τις ηλικίες. Φίλιππος Βασιλείου -εικαστικός.

Χώρος : Μουσείο ιστορίας παιχνιδιού και παιδικού βιβλίου Ώρα έναρξης: 19:00 μ.μ

Από την κυκλαδική τέχνη και παλαιότερα μέχρι σήμερα ο άνθρωπος έχει την ανάγκη να δημιουργεί πρότυπα και ήρωες. Ποιό θα ήταν το ειδώλιο τού σήμερα; Τι θα χαρακτηρίζαμε ως ήρωα ή πρότυπο; Ένα εικαστικό εργαστήρι που μέσα από κινητικά παιχνίδια και σκίτσα βρίσκουν οι συμμετέχοντες, παιδιά και ενήλικοι,  τον δικό τους χαρακτήρα/ήρωα/είδωλο, δίνοντας μια πολύπλευρη, δημιουργική και άκρως βιωματική προσέγγιση μέσα απο διαφορετικές τεχνικές.

Πέμπτη 15/7: “ Ο ψευτοπόλεμος”, μουσικοποιητική performance απο τον Γιάννη Αναστασάκη και τον Μάριο Χατζηπροκοπίου.

Χώρος : Πλατεία Παλαιού Πεδινού Ώρα έναρξης: 21:00 μ.μ

Ο Γιάννης Αναστασάκης,  κιθαρίστας – δημιουργός των jam pedals και εμπνευστής του project “Sound of colors” με μουσικούς όπως οι Arve Henriksen, Eivind Aarset, Σαββίνα Γιαννάτου, Μιχάλης Σιγανίδης κ.α συναντά τον ποιητή Μάριο Χατζηπροκοπίου, διδάσκων στο Aberystwyth University για το  έργο “ Ο ψευτοπόλεμος του 1897” του Β. Μανη . Για το κείμενο ο Γ. Π . Σαββίδης αναφέρει “Εσωτερικά τεκμήρια δείχνουν πως ο Μανής υπήρξε πιθανότατα αυτόπτης πολίτης και εθελοντής στον πόλεμο του 1897 (πράγμα που δίνει στον “Ψευτοπόλεμο” πρόσθετην αξία ρεπορτάζ είτε ανεπίσημου χρονικού), πως είχε διαβάσει Σολωμό και βέβαια Βαλαωρίτη, τους οποίους παρωδεί, πως η γλωσσική ανορθοδοξία του συγκερνάει την κλίση της γενεάς του προς τη δημώδη, με τις άνετες απαιτήσεις του σατιρικού είδους, και πως ήταν γυμνασμένος στιχουργός, με αφηγηματική αδυναμία στη χρήση του παρατακτικού “και”. […]”

Σάββατο 17/7:Λυρική Συναυλία “Assemblage” . Διονύσης Τσαντίνης- μπάσος, Γιώργος Γουμενάκης -μαντολίνο, Σπύρος Τζέκος-κλαρινέτο.

Χώρος : Δημοτικό Σχολείο Μούδρου Ώρα έναρξης : 21:00 μ.μ

Τρεις σημαντικοί σολιστ συμπλέουν σε εναν μοναδικό συνδυασμό οργάνων και φωνής, ειδικά για το Kournos music festival, για μια συναυλία εμπνευσμένη απο τον θρυλικό δίσκο του βραζιλιάνου κιθαρίστα Baden Powell “ De Rio a Paris “ . Ετερόκλητα ηχοχρώματα σε πρωτότυπες διασκευές, μποσα νοβα και γαλλικα chanson, φορος τιμής σε εναν απο τους επιδραστικότερους κιθαρίστες του 20αιώνα.

Κυριακή 18/7: Σεμινάριο/ masterclass πνευστών για παιδιά κάθε ηλικίας απο τον Α’ Κορυφαίο στα πνευστά της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Σπύρο Τζέκο

Δευτέρα 19/7 :Εργαστήριο τραγουδιού για τραγουδιστές κάθε ηλικίας απο τον μπάσο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Διονύση Τσαντίνη

ΟΠΤΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Το logo και τις φωτογραφίες  του Φεστιβαλ σχεδίασε ο συνθέτης, γραφίστας και συνιδριτής του Τετττιξ Ensemble Μιχάλης Παρασκακης. Οι φωτογραφίες  είναι της εικαστικού Μαρίας Κουμιανού, που ζει και εργάζεται στη Λήμνο.

 

Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΛΗΜΝΟΥ

 

Στα μαντριά της λήμνου, τα αναλλοίωτα στα χρόνο, πακτώνεται , μαζί με τον πηλό, την πέτρα και τα φύκια , ανέπαφη η ψυχή του τόπου και οι αντιφάσεις της : Μυστηριακή και γήινη, εσωστρεφής και ανοχύρωτη.. Στο περίφημο Ρωμέικο  γιαλό, τα βικτωριανά, νεοκλασικα, εκλεκτικιστικά στοιχεία του 19ου αιώνα , σε συνδυασμό με τη μακεδονική σαχνισιά, δημιουργούν ενα επιβλητικό ψηφίδωτο μοναδικής αρχοντιάς. Οι κομψές αρ ντεκό κατοικίες της μεσοπολεμικής Μύρινας, οι ξεχωριστές εκκλησίες, το παραδοσιακό λημνιακό σπίτι είναι μερικά μόνο απο τα στοιχεία που συνθέτουν την πολυσχιδή αρχιτεκτονική φυσιογνωμία της Λήμνου.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ

 

Η Πωλίνα Κρεμαστά γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Είναι αριστούχος απόφοιτος της Επαγγελματικής Σχολής Χορού «Ραλλού Μάνου» και απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Χορεύει και χορογραφεί για την ομάδα σύγχρονου χορού Creo (www.creodancecompany.wordpress.com), συμμετέχοντας σε ελληνικά και διεθνή φεστιβάλ (Insoliti International dance festival, Turin, Italy / Festival “La Becquée” Brest, France / Sarajevo International Festival, Bosnia and Herzegovina / Φεστιβάλ Ελλήνων χορογράφων / Διεθνές Φεστιβάλ χορού Καλαμάτας / Αισχύλεια, κά). Η ομάδα Creo είναι μέλος της καλλιτεχνικής ομάδας Ρέον και έχει επιχορηγηθεί από το ΕΚΕΘΕΧ για το ερευνητικό έργο “Ceci n’est pas un siege” το 2009. Με το έργο «GODOT» απέσπασε το α΄ βραβείο Silver Snowflake στο Διεθνές Φεστιβάλ του Σεράγεβο- Sarajevo Winter Festival – το 2012. Επιλέχθηκε ως χορογράφος της ελληνικής συμμετοχής στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Homme@home μέσω του κέντρου χορού Ι. Ρ. Ντάνκαν, με την παράσταση «Le feu» (Πολωνία). Είναι συνεργαζόμενη καλλιτέχνις με το Κέντρο Χορού Ι. & Ρ. Ντάνκαν από το 2011. Το τελευταίο της έργο «Απόγειος» επιλέχθηκε από διεθνή επιτροπή και συμμετείχε στην Πλατφόρμα Σύγχρονου Ελληνικού Χορού , στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.Τα τελευταία χρόνια είναι υπεύθυνη σε ένα πολυδιάστατο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για χορευτές και δημόσια σχολεία, την «Σκυτάλη» και ασχολείται με μια κινητική έρευνα πάνω στη σχέση παραδοσιακού και σύγχρονου χορού. Μαζί με τον Γιώργο Αμέντα πραγματοποιεί μία ακόμα έρευνα πάνω στη σχέση ήχου και κίνησης με το έργο «track00».

Έχει διδάξει σύγχρονο χορό και αυτοσχεδιασμό σε πολλά στούντιο και σχολές της Αθήνας και της επαρχίας, στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και στο Διεθνούς Φεστιβάλ χορού «La Becquée» στη Βρέστη. Διδάσκει σύγχρονο χορό και αυτοσχεδιασμό στην Ανώτερη Επαγγελματική Σχολή Χορού «Ραλλού Μάνου». Είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Σωματείου Ελλήνων χορογράφων.

Ο σαξοφωνίστας Γκουιντο Ντε Φλαβίις γεννήθηκε στην Ιταλία. Σπούδασε στο Μιλάνο και το Άμστερνταμ. Ως σολίστ έχει συνεργαστεί με την Ορχήστρα της Αγίας Καικιλίας στη Ρώμη, τη Ορχήστρα της Σκάλας του Μιλάνο,  την Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, την Καμεράτα – Αrmonia Atenea, την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονικης κ.ά. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής της ΕΛΣ Γιώργος Κουμεντάκης έγραψεειδικά για αυτον τα σολιστικά μέρη του σαξοφώνου για την όπερα Η φόνισσα που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το 2014 απο την Εθνική Λυρική Σκηνή

Ο Κώστας Ζιγκερίδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα. Ήρθε σε επαφή με το ακορντεόν σε μικρή ηλικία, φοιτώντας στο Μουσικό σχολείο Σερρών. Δέχτηκε τα πρώτα μουσικά ερεθίσματα ακούγοντας και παίζοντας ελληνική μουσική, ρεμπέτικο (αστική λαϊκή μουσική) και παραδοσιακές μουσικές της περιοχής όπου μεγάλωσε (Βόρεια Ελλάδα).Στη συνέχεια σπούδασε κλασικό ακορντεόν (μπαγιάν) στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας με τον Κωνσταντίνο Ράπτη και στο Πανεπιστήμιο Μουσικής του Ανοβέρου (HMTMH) με την Elsbeth Moser. Για την πραγματοποίηση των σπουδών του έλαβε υποτροφίες από το ίδρυμα Ωνάση, το Ι.Κ.Υ., το “Stiftung für die HMTMH” και την υποτροφία “Χρήστος Σταματίου” μεταξύ άλλων.Τα τελευταία χρόνια (2017-2019) έζησε στο Μπουένος Άιρες μαθαίνοντας bandoneon και ερχόμενος σε επαφή με το tango.Ηχογράφησε δίσκους με δύο συγκροτήματα που δημιούργησε στην Αργεντινή: Anámnezy και Kalo Chiriklo (το δεύτερο με την υποτροφία Mecenazgo της κυβέρνησης του Μπουένος Άιρες). Κατά την παραμονή του στην Αργεντινή δίδασκε ελληνική μουσική στο ίδρυμα ¨Fundación Helénica en Argentina¨.Την περίοδο 2019-2020 συμμετέχει στην παραγωγή ¨4 εποχές¨ της Εναλλακτικής Σκηνής της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και είναι μέλος του Oros Ensemble.

Ο Φίλιππος Βασιλείου ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναιαριστούχος απόφοιτος του Α’ Εργαστηρίου Γλυπτικής της Σχολής Καλών Τεχνών. Ειδικεύτηκε στη Γυψοτεχνία και Χαλκοχυτική, στη Νωπογραφία και στην τεχνική των Φορητών Εικόνων. Το 2009-2010 παρακολούθησε ‘‘Arte de Acción y Performance’’ στο πανεπιστήμιο της Βαλένθια. Εχει σκηνογραφήσει παραστάσεις για το Φεστιβάλ ΑΘηνών και Επιδαύρου, τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών και την Οικία Κατακουζηνού. Υπότροφος του προγράμματος Artworks του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Ο Σπύρος Τζέκος πήρε τα πρώτα μαθήματα κλαρινέτου στη Φιλαρμονική Εταιρεία Μάντζαρος με δάσκαλο τον Νικόλαο Δολιανίτη και συνέχισε στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας στην τάξη του Στάθη Κιοσόγλου. Με τις υποτροφίες του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών και του συλλόγου Οι Φίλοι της Μουσικής φοίτησε στην τάξη του Ronald van Spaendonck, στο Βασιλικό Κονσερβατόριο Μουσικής της Μονς στο Βέλγιο, στην τάξη του Walter Boeykens, στην Ανώτατη Σχολή Τεχνών Fontys στην Ολλανδία και στο τμήμα «Σύγχρονη Μουσική μέσα από μη-Δυτικές τεχνικές» στο Κονσερβατόριο του Άμστερνταμ. Έχει συνεργαστεί με τις σημαντικότερες ορχήστρες, φιλαρμονικές, πολιτιστικούς οργανισμούς και φεστιβάλ της χώρας και είναι ιδρυτικό μέλος δύο σημαντικών ελληνικών μουσικών συνόλων, του συνόλου σύγχρονης μουσικής ARTéfacts ensemble και του συνόλου πνευστών Ventus, με τα οποία δίνει πλήθος συναυλιών στην Αθήνα και σε πόλεις της Ελλάδας και του εξωτερικού. Από το 2007 είναι α’ κορυφαίος κλαρινετίστας της Ορχήστρας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και καθηγητής κλαρινέτου στο Ωδείο Κέντρο Τεχνών Ακρόπολις.

Ο Διονύσης Τσαντίνης γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε κλασικό τραγούδι με τον Διονύσιο Τρούσσα στο Ωδείο Athenaeum της Αθήνας. Με υποτροφίες του Ιδρύματος «Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης» και του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών συνέχισε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Τεχνών Βερολίνου με τον Ρόμπερτ Γκάμπιλ και στην Εθνική Ακαδημία της Αγίας Καικιλίας Ρώμης με τη Ρενάτα Σκόττο. Εμφανίστηκε σε πολλές ευρωπαϊκές σκηνές, όπως: Κρατική Όπερα Βερολίνου, Όπερα Ρώμης, Όπερα Αμβέρσας και Γάνδης. Συνέπραξε με τη Φιλαρμονική Δρέσδης, την Ένωση «Σαίνμπεργκ» της Βιέννης. Τραγούδησε στα Φεστιβάλ Ριέτι (Ιταλία) και Ράινσμπεργκ (Γερμανία), καθώς επίσης σε Ιρλανδία και Βουλγαρία. Το ρεπερτόριό του εκτείνεται από το γαλλικό μπαρόκ και το ιταλικό μπελκάντο έως τον γερμανικό εξπρεσιονισμό. Απέσπασε το Α΄ Βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό στο Σλος Ράινσμπεργκ (2007) και το Βραβείο Καλύτερης Ανδρικής Φωνής στον Διεθνή Διαγωνισμό «Αλφρέντο Τζακομόττι» (2011). Πρωταγωνιστεί στην ΕΛΣ από το 2001. Συνεργάζεται με το Φεστιβάλ Αθηνων, το Μέγαρο Μουσικής κτλ

Ο Μάριος Χατζηπροκοπίου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1981. Σπούδασε Ιστορία και Θέατρο στη Θεσσαλονίκη και Εικαστικά στο Παρίσι. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Κοινωνική Ανθρωπολογία (Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales de Paris) με υποτροφίες της γαλλικής κυβέρνησης και του Ιδρύματος Παναγιώτη και Έφης Μιχελή. Πήρε το διδακτορικό του (cum laude) στις σπουδές θεάτρου και επιτέλεσης από το Πανεπιστήμιο του Aberystwyth (Ηνωμένο Βασίλειο), του οποίου υπήρξε πλήρης υπότροφος. Τίτλος διατριβής: Displaced Laments: Performing Mourning and Exile in Contemporary Athens, Greece. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε διεθνείς συλλογικούς τόμους και επιστημονικά περιοδικά με κριτές. Έχει διδάξει μαθήματα ανθρωπολογίας, θεάτρου και επιτέλεσης σε διάφορα ιδρύματα (Universidade Federal da Bahia, Aberystwyth University, Πάντειο Πανεπιστήμιο κ.α.). Είναι συμβασιούχος διδάσκων Θεωρίας του Θεάτρου και του Δράματος στο Πανεπιστήμιο Πατρών και μεταδιδακτορικός ερευνητής στο Κέντρο Έρευνας για τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες (ΚΕΑΕ). Συνεργάζεται ως δραματολόγος και περφόρμερ με την ομάδα Γεωποιητική (Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Φεστιβάλ Δημητρίων, Πειραματική Σκηνή Εθνικού Θεάτρου, Πάφος Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης κ.α.). Έχει παρουσιάσει performances και παραστασιακές διαλέξεις σε πολιτιστικούς και ακαδημαϊκούς φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Aρχείο Καβάφη/ Ίδρυμα Ωνάση, Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Φεστιβάλ Δημητρίων, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, sardam Festival/ Cyprus, Athens Biennale, Oxford University, Brunel University, Festival de Performances Urbanas/Brazil, κ.α.). Μεταφράζει το έργο της Clarice Lispector από τα πορτογαλικά. Ποιήματά του έχουν δημοσιευτεί σε διάφορα λογοτεχνικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους, ενώ έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά και τα γαλλικά. Το πρώτο του βιβλίο με τίτλο “Τοπικοί τροπικοί” κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αντίποδες.

Ο Γιώργος Γουμενάκης σπούδασε μαντολίνο στο Κονσερβατόριο “G. Verdi” του Μιλάνου, με τον Ugo Orlandi. Ίδρυσε το Αθηναϊκό Κουιντέτο “Δημήτρης Δούνης” και επανασύστησε την Αθηναϊκή Μανδολινάτα “Νικόλαος Λάβδας”. Έχει συμπράξει με ορχήστρες οπως η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, η Εθνική Λυρική Σκηνή, η Καμεράτα -Orchestra Atenea και έχει συμμετάσχει σε διεθνή φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως, μεταξύ άλλων, με τους Solisti Veneti και τον μαέστρο Claudio Scimone, στο Veneto Festival για την παγκόσμια ημέρα της μουσικής, και στο Teatro Olimpico di Vicenza.

Η μεσόφωνος Αναστασία Κότσαλη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε το studio όπερας της ΕΛΣ, στην Accademia Chigiana της Σιένα, στη θερινή Ακαδημία του Universitat Mozarteum . Συνεχίζει τη μελέτη ρεπερτορίου με τη μεσόφωνο Kristina Hammarström . Συνεργάζεται ως σολιστ με την Εθνική Λυρική Σκηνή, την Καμεράτα-Armonia Atenea, το Φεστιβαλ Αθηνών,τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, τους Artefacts Ensemble, τους Latinitas Nostra κ. α. Ιδρυτικό μέλος της Ομάδας μουσικού θεάτρου Ραφή, η οποία δραστηριοποιείται σταθερά απο το 2012 σε συνεργασία με τους σημαντικότερους πολιτιστικούς θεσμούς της χώρας. Φοίτησε στο τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ.

Η Λητώ Μεσσήνη γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε μονωδία στο Ωδείο Αθηνών με την Ιουλία Τρούσσα Συνέχισε σπουδές στο Στούντιο Όπερας της ΕΛΣ Έχει συνεργαστεί με τη Συμφωνική Ορχήστρα και τη Μεικτή Χορωδία του Δήμου Αθηναίων, τη Χορωδία τη Φιλαρμονική Εταιρεία Κέρκυρας «Μάντζαρος» και με το πρόγραμμα «Άγονη Γραμμή Γόνιμη». Υπήρξε μέλος των φωνητικών συνόλων «Εν Φωναίς» και “Opus Animae”. Είναι ιδρυτικό μέλος της ομάδας λυρικού θεάτρου «Ραφή».  Συνεργάζεται ως σολίστ με την ΕΛΣ , την Καμεράτα-Armonia Atenea, το Φεστιβάλ Αθηνων και Επιδαυρου κτλ

 

 

 

Google NewsΑκολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.

Δείτε παλαιότερα δημοφιλή άρθρα

Σχετικά Άρθρα

About Us

Ενημερωτικό site της Λήμνου. Έγκυρη, άμεση και χωρίς αναστολές ενημέρωση για ότι συμβαίνει στην Λήμνο, στο Βόρειο Αιγαίο, την Ελλάδα και τον κόσμο. LimnosReport.gr γιατί, «Εδώ χτυπάει η καρδιά της Λήμνου»!