Ο Δήμαρχος Λήμνου κ. Δημήτρης Μαρινάκης απέστειλε σήμερα, Τρίτη 16 Φεβρουαρίου, επιστολή στον Υπουργό Υγείας κ. Βασίλη Κικίλια με την οποία ζητά να αντιμετωπιστεί άμεσα το πρόβλημα που έχει προκύψει με την πλατφόρμα εμβολιασμού για τους κατοίκους της Λήμνου. Όπως επισημαίνεται, το νησί έχει συνδεθεί με αυτό της Λέσβου, με αποτέλεσμα οι κάτοικοι της Λήμνου που επισκέπτονται την ιστοσελίδα για τον ορισμό ραντεβού να παραπέμπονται στο πλησιέστερο εμβολιαστικό κέντρο, δηλαδή αυτό της Καλλονής Λέσβου.
Ο Δήμαρχος επισημαίνει ότι το γεγονός της σύνδεσης των δύο νησιών για ένα τόσο σημαντικό θέμα υγείας έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους κατοίκους της Λήμνου και κυρίως έχει αναστείλει την εξέλιξη του εμβολιασμού στο νησί. Ως εκ τουτου, ζητά την άμεση επίλυση του προβλήματος, με τη δημιουργία νέου, αν απαιτείται, εμβολιαστικού κέντρου στη Λήμνο και σε κάθε περίπτωση την αποσύνδεση του νησιού από τη Λέσβο.
Ειδήσεις Σήμερα:
Ακολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.




