Για το κεντρικό λιμάνι της Καβάλας και τη σύνδεση του με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου δύο είναι τα «ανοιχτά» θέματα.

Η αντικατάσταση του «Εξπρές Πήγασος» με το πλοίο «Άκουα Μπλου» (της εταιρίας Sea Jets), η απώλεια ενός δρομολογίου του «Νήσος Χίος». Αυτό που θα γίνεται με ίδιους προορισμούς αλλά αφετηρία το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Και τα δύο θέματα καθυστέρησαν και καθυστερούν. Προβλέψεις δεν μπορούν να γίνουν. Σίγουρη θεωρείται η αντικατάσταση του «Εξπρές Πήγασος» όπως και το δρομολόγιο που χάνει το κεντρικό λιμάνι.

Η καθυστέρηση μάλλον οφείλεται σε γραφειοκρατικούς και μόνο λόγους. Η ουσία δηλαδή δεν αλλάζει.

Τα δρομολόγια συνεχίζονται (από Καβάλα προς τα νησιά και το αντίστροφο) χωρίς αλλαγές. Εκτός από τις δύο προαναφερθείσες άλλες δεν θα υπάρξουν. Οι αλλαγές, που μπορεί να είναι μεγάλες και θετικές για το λιμάνι της Καβάλας, ίσως επισημοποιηθούν τον Μάη. Για τα Καλοκαιρινά δρομολόγια. Μέχρι νεωτέρας λοιπόν το «Εξπρές Πήγασος» αναχωρεί από Καβάλα Τρίτη (16.00), Πέμπτη (16.00) και Κυριακή (16.00) με προορισμό Λήμνο- Άγιο Ευστράτιο και κατάληξη το λιμάνι του Λαυρίου. Το «Νήσος Χίος» αναχωρεί από Καβάλα για τα νησιά Τετάρτη βράδυ και Σάββατο βράδυ. Το δρομολόγιο του Σαββάτου είναι που θα «μετακινηθεί» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

*Η ιστοσελίδα arxipelagos.gr και ο Σίμος Μιχάλογλου σχετικά πρόσφατα έγραψε και περιέγραψε το Aqua Blue ως εξής: Βαπόρι στιβαρό και βαρύ, γιαπωνέζικη γερή κατασκευή, καλοτάξιδο με δύσκολους καιρούς και άνετο στη φιλοξενία. Aqua Blue, ένα πλοίο που μεταφέρει μια αίγλη και έναν αέρα μιας άλλης εποχής, είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να απολαύσουμε στο μέγιστο βαθμό, κάτι που έχει χαθεί την τελευταία δεκαετία από την Ακτοπλοΐα: το θαλασσινό ταξίδι! Το Ε/Γ-Ο/Γ “Aqua Blue”, το όμορφο συμβατικό πλοίο του στόλου της Seajets, είναι ένα πραγματικά αρσενικό θαλασσοβάπορο, που προσφέρει απλόχερα τέτοια μοναδικά αισθήματα και συναισθήματα στους ταξιδευτές του και έπειτα από την ευρεία ανακαίνιση που πραγματοποίησε η εταιρεία του τα τελευταία δύο χρόνια, είναι ένας ζωντανός θρύλος που ταξιδεύει στην Ακτοπλοΐα μας, την οποία υπηρετεί 28 περίπου χρόνια.

Ολικό μήκος 137 μέτρα ,πλάτος 22 μέτρα και βύθισμα 5,81 μέτρα ναυπηγήθηκε το 1975 με το όνομα Green Arch στα ναυπηγεία Kanda Zosencho Dockyards στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας. Στην Ελλάδα ήρθε το 1991 για λογαριασμό της ΑΝΕΚ με το όνομα «Κύδων», ένα όνομα που κράτησε μέχρι το 1995 όπου πραγματοποιήθηκε και η μεγαλύτερη ανακατασκευή, με σκοπό να μετατραπεί από την εταιρεία του σε ένα σύγχρονο 5άστερο cruise ferry που θα προσφέρει υψηλές υπηρεσίες φιλοξενίας και ταξιδιού, στις γραμμές της Αδριατικής και κυρίως της Βενετίας όπου ήταν τον περισσότερο καιρό δρομολογημένο. Στο στόλο της Seajets περιήλθε το 2016 και μετονομάστηκε σε «Κιάρα». Μετά από εκτεταμένες εργασίες ανακαίνισης και ανακατασκευής, μετονομάστηκε ξανά σε «Aqua Blue» και το καλοκαίρι του 2018 δρομολογήθηκε στην ιστορική γραμμή Θεσσαλονίκη – Σκιάθος – Άνδρος – Σύρος – Τήνος – Μύκονος – Νάξος – Σαντορίνη – Ηράκλειο. Φέτος το καλοκαίρι του 2019 το συναντήσαμε στην πιο ανταγωνιστική γραμμή, Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος με επέκταση του δρομολογίου προς Ικαρία και Σάμο 2 φορές την εβδομάδα. Η χωρητικότητα των γκαράζ είναι αρκετά καλή, καθώς ανέρχεται στα 400 Ι.Χ. οχήματα, ενώ μπορεί να φιλοξενήσει 1300 επιβάτες.

 

proininews.gr

 

Δείτε παλαιότερα δημοφιλή άρθρα (Επιλογή από την Google)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here