Την πίτα του έκοψε ο Σύλλογος Πολυτέκνων Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου,με το πρόεδρο Α. Βλάττα να ευχαριστεί την επιχείρηση Χρυσάφη, για την προσφορά της βασιλόπιτας, τον Δήμο Λήμνου για την παραχώρηση του χώρου, τον Πολιτιστικό σύλλογο Ατσικής για την φιλοξενία και όλους όσους βρέθηκαν στο παλιό Δημοτικό Σχολείο Ατσικής, τον πατέρα Δημήτριο και τον πατέρα Πολυχρόνη.


Ειδήσεις Σήμερα:
Ακολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.




