Ντόμινο εξελίξεων αλλά και αλλαγή στους όρους σύμβασης του νέου διαγωνισμού, για το δρομολόγιο Λαύριο -Λήμνο( 15Νοεμβρίου) προκαλεί η άρνηση της 4μήνης παράτασης της σύμβασης από την SEA JET που οδηγεί το ΑQUA BLUE στην προβλεπόμενη ακινησία .
Έτσι λοιπόν το Υπουργείο Ναυτιλίας παρ όλο που έχει ειδοποιηθεί από την παραπανω εταιρεία εδώ και 20 ημέρες μέχρι αυτη την ώρα δεν έχει ανακοινώσει “τι μέλλει γενέσθαι” απο την 1 Νοεμβρίου όταν και το AQUA BLUE θα αποσυρθεί από την γραμμή.
Σύμφωνα με πληροφορίες η BLUE STAR, η οποία δεν έπαψε ποτέ να ενδιαφέρεται για την γραμμή, έχει και πάλι εκδηλώσει ενδιαφέρον και μάλλον το πλοίο ΠΡΕΒΕΛΗΣ που όπως θα θυμάστε πέρυσι οτι η εταιρεία είχε την πρόθεση να μετονομάσει σε ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ ετοιμάζεται να σηκώσει άγκυρα για την γραμμή.
Ο Αγιος Ευστράτιος….εκτός νέας σύμβασης;
Τα πράγματα όμως δείχνουν να περιπλέκονται με την προσέγγιση του εν λόγο πλοίου στον ακριτικό νησί των 180 κατοίκων καθώς οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν θα συμπεριληφθεί στον νέο διαγωνισμό και με “αλχημείες” θα επιδιωχθεί η διασύνδεση του με την ηπειρωτική Ελλάδα.
Πιο συγκεκριμένα με δεδομένο ότι η προσάμμωση του λιμανιού του Αγίου Ευστρατίου εμποδίζει το συγκεκριμένο πλοίο να προσεγγίσει, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ!
Θα έρχεται απευθείας στην Λήμνο και με την ανταπόκριση του ΑΙΟΛΙΣ που θα αναγκαστεί να αλλάξει το δρομολόγιο του και να προσαρμοστεί στις αφίξεις του ΝΗΣΟΣ ΛΗΜΝΟΣ για άμεση αναχώρηση για Άγιο Ευστράτιο αντιλαμβάνεστε ότι οι επιβάτες θα υποβάλλονται σε μια Οδύσσεια των 13-14ωρών.(αν το ΑΙΟΛΙΣ δεν είναι με απαγορευτικό καθηλωμένο στο λιμάνι της Λήμνου ή του Αγίου Ευστρατίου).
Όλα αυτά έχουν προκαλέσει πονοκέφαλο στον Δήμαρχο Αγίου Ευστρατίου Κωνσταντίνο Σινάνη προκειμένου να διασφαλίσει όλα όσα απορρέουν από την περιβόητη νησιωτικότητα για τους δημότες του που τελικά είναι μόνο στα χαρτιά.
Οι συνεχείς του επικοινωνίες με το Υπουργείο δεν δείχνουν να έχουν αποτέλεσμα με τον ίδιο να προσανατολίζεται σε πιο δραστικές αντιδράσεις φτάνοτας στο γραφείο του Πρωθυπουργού.
Τι κ αν το Υπουργείο υπόσχεται για να “χρυσώσει το χάπι” ότι θα προσεγγίζει δύο φορές την εβδομάδα το ΜΥCONOS, αφού πρώτα γίνουν τα απαραίτητα έργα στο λιμάνι του Αγίου Ευστρατίου;;;;;;;λύση στον ορίζοντα δεν διαφαίνεται .
Έτσι λοιπόν στην παρούσα φάση το Λαυριο-Λήμνο μοιάζει με σπαζοκεφαλιά για το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, ενώ ακόμα και η όποια δρομολόγηση αλλού πλοίου θα χρειαστει τουλάχιστον μια εβομάδα για να μπει στην γραμμή….