Για την πόλη της Πάτρας αναχώρησε πριν λίγο η αποστολή του Α.Ο. Ηφαιστία για να συμμετάσχει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα στίβου Κ-18 που θα διεξαχθεί στο Παμπελοποννησιακό στάδιο το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Ιουνίου!
Η αποστολή της ομάδας αποτελείται από τους:
Βαρίτης Μάρκος στο Άλμα εις Ύψος,
Τρυφερή Φωτεινή στη Σφαίροβολια,
Καβαλέρης Κωνσταντίνος στη Δισκοβολία και
Γιώρης Λεβογιαννης Ερημάκης στα 2000 ΦΕ.
Τα παιδιά μας συνοδεύει η έφορος στίβου κα Βαγγελιώ Παλαιολόγου.
Ειδήσεις Σήμερα:
Ακολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.




