Δεύτερο μήνυμα αποκλειστικά για Σάμο καλεί τους πολίτες να απομακρυνθούν από κτήρια
Έκκληση στους κατοίκους των νησιών του βορειοαναταλικού Αιγαίου απευθύνει η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας με δύο μηνύματα μέσω 112 που έστειλε πριν από λίγο να λάβουν μέτρα αυτοπροστασίας.
Το πρώτο μήνυμα απευθύνεται στους κατοίκους όλων τω νησιών που ορίζονται από το τρίγωνο Ικαρία- Κω – Χίο, με τη σύσταση να απομακρυνθούν από τις ακτές για να μην κινδυνέψουν σε περίπτωση τσουνάμι αλλά και από τα κτίρια για τον κίνδυνο μεγάλων μετασεισμών.
Το δεύτερο μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά στους κατοίκους της Σάμου τους οποίους επίσης καλεί να απομακρυνθούν από τα κτήρια και να μεταβούν σε ασφαλή σημεία εξωτερικά
Ειδήσεις Σήμερα:
Ακολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.




