Καθώς οι διακοπές και οι ανέμελες στιγμές τους μας φαίνονται ήδη αρκετά μακριά και το φθινόπωρο φέρνει την αλλαγή, κάποιοι άνθρωποι αντιλαμβάνονται πως νιώθουν πιο αγχωμένοι. Το φθινόπωρο, υπάρχει μια τάση να εμφανίζεται ένα είδος άγχους, που δεν φαίνεται να πυροδοτείται από κάποιο εξωτερικό ερέθισμα και επανέρχεται κάθε χρόνο.

Οι ειδικοί αναφέρουν πως δεν συνειδητοποιούμε πόσο συχνό είναι το άγχος του φθινοπώρου και ότι μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε με ορισμένα βήματα. Τα συχνότερα συμπτώματα του φθινοπωρινού άγχους είναι:

– Έλλειψη διάθεσης και τάση κατάθλιψης
– Άγχος και έντονη ανησυχία
– Λήθαργος, υπνηλία κα κόπωση
– Έλλειψη ενδιαφέροντος για τις καθημερινές δραστηριότητες

Μία από τις αιτίες, ειδικότερα στα βορειότερα σημεία, είναι η μείωση των ωρών της ημέρας, που προκαλεί μείωση των επιπέδων σεροτονίνης. Αυτή η σημαντική ορμόνη επηρεάζει τη διάθεση, την όρεξη και τα μοτίβα ύπνου. Παρατηρείται επίσης μια αύξηση στην ορμόνη μελατονίνη, η οποία τείνει να μας κάνει να νιώθουμε ολοένα και μεγαλύτερη υπνηλία και μελαγχολία. Η λιγότερη βιταμίνη D είναι επίσης μια επίδραση της μικρότερης ημέρας.

Διαβάστε περισσότερα Πηγή enallaktikidrasi

Kαταχώρηση Νατάσα Ταραράκη

Δείτε περισσότερα παλαιότερα δημοφιλή άρθρα



 

Δείτε παλαιότερα δημοφιλή άρθρα (Επιλογή από την Google)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here