Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η διακοπή ρεύματος οφείλεται σε πτώση κεραυνού – To γενικό μπλακ άουτ διήρκεσε μία ώρα
Μετά την Ύδρα και τη Σκόπελο τη σκυτάλη στα… μπλακ άουτ πήρε και η Λέσβος, λόγω βλάβης που παρουσιάστηκε στον υποσταθμό της ΔΕΗ.
Η διακοπή σημειώθηκε λίγο μετά τις 5 το απόγευμα και η βλάβη πιθανότατα οφείλεται σε πτώση εραυνού.
Αρχικά χωρίς ρεύμα έμεινε το ανατολικό κομμάτι της Λέσβου.
Το μπλακ άουτ διήρκεσε περίπου μία ώρα, οπότε και η ηλεκτροδότηση αποκαταστάθηκε πλήρως.
ΠΗΓΗ: protothema.gr
Kαταχώρηση Νατάσα Ταραράκη
Ειδήσεις Σήμερα:
Ακολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.




