ΛΗΜΝΟΣ

Άνοδος στον κλάδο του έτοιμου φαγητού – Η Λήμνος ακολουθεί τη νέα καταναλωτική τάση

post-img

Η αύξηση του κόστους ζωής στρέφει ολοένα και περισσότερους πολίτες στα έτοιμα φαγητά και τα κατεψυγμένα γεύματα, ενώ οι επιχειρήσεις επενδύουν σε νέα δίκτυα παραγωγής.

Ο κλάδος του έτοιμου φαγητού γνωρίζει περίοδο έντονης κινητικότητας και αναδιάρθρωσης, καθώς η αυξανόμενη ζήτηση ωθεί μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους να ενισχύσουν τη θέση τους στην αγορά. Παρά το γεγονός ότι τα προϊόντα αυτά βασίζονται σε χαμηλού κόστους πρώτες ύλες – όπως ξύδι, μυρωδικά, αυγά, γιαούρτι και λιπαρά – πωλούνται σε υψηλότερες τιμές λόγω της μεταποίησης και της εμπορικής αξίας που προσδίδει η ετικέτα, εξασφαλίζοντας ικανοποιητικά περιθώρια κέρδους.

Πρόσφατα, η θυγατρική του ομίλου BeSpoke, υπό τον πρόεδρο Σπύρο Θεοδωρόπουλο, εξαγόρασε το 70% της 3P Salads, μια κίνηση που ενισχύει την παρουσία της εταιρείας στον χώρο των σαλατών και των έτοιμων γευμάτων. Από την άλλη πλευρά, η Σκλαβενίτης προχώρησε μέσα στο καλοκαίρι στην απόκτηση της αλυσίδας Σπιτική Κουζίνα, η οποία διαθέτει 25 καταστήματα στην Αττική και ειδικεύεται στο μαγειρευτό φαγητό σε πακέτο. Παράλληλα, η εταιρεία αναπτύσσει στη Μάνδρα Αττικής μια μεγάλη μονάδα παραγωγής έτοιμου φαγητού, επενδύοντας στη δυναμική του συγκεκριμένου τομέα.

Η άνοδος της αγοράς αυτής συνδέεται άμεσα με τις κοινωνικοοικονομικές εξελίξεις. Η φτώχεια και η ακρίβεια έχουν οδηγήσει πολλούς καταναλωτές να στραφούν σε λύσεις πιο οικονομικές και γρήγορες. Το έτοιμο φαγητό, σε σχέση με το σπιτικό, παρουσιάζει χαμηλότερο συνολικό κόστος, τόσο σε επίπεδο τιμής όσο και σε κατανάλωση ενέργειας, γεγονός που το καθιστά πιο ελκυστικό για τα νοικοκυριά.

Ανάλογες τάσεις παρατηρούνται και στη Λήμνο, όπου ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν στα μεγάλα σούπερ μάρκετ έτοιμα γεύματα χαμηλού κόστους. Ιδιαίτερη άνοδος καταγράφεται και στην κατηγορία των κατεψυγμένων έτοιμων φαγητών, τα οποία κερδίζουν έδαφος χάρη στη διάρκεια ζωής τους, την ευκολία στην προετοιμασία και τις προσφορές που συχνά συνοδεύουν τα προϊόντα αυτά.

Ο κλάδος του έτοιμου φαγητού φαίνεται πλέον να περνά σε φάση ωρίμανσης, με τις μεγάλες επιχειρήσεις να διευρύνουν την παραγωγή τους και τους καταναλωτές να προσαρμόζουν τις συνήθειές τους στις νέες οικονομικές συνθήκες. Το στοίχημα για το επόμενο διάστημα θα είναι η ισορροπία μεταξύ προσιτής τιμής και ποιοτικής διατροφής, σε μια αγορά που δείχνει να έχει μόνιμα ανοδική πορεία.

Google NewsΑκολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.

Δείτε παλαιότερα δημοφιλή άρθρα

Σχετικά Άρθρα

About Us

Ενημερωτικό site της Λήμνου. Έγκυρη, άμεση και χωρίς αναστολές ενημέρωση για ότι συμβαίνει στην Λήμνο, στο Βόρειο Αιγαίο, την Ελλάδα και τον κόσμο. LimnosReport.gr γιατί, «Εδώ χτυπάει η καρδιά της Λήμνου»!

LimnosReport.gr :: Ειδήσεις από τη Λήμνο και το Β. Αιγαίο
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.