O Παναγιώτης Τσανταρλίωτης τοποθετήθηκε μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο fb σχετικά με την συνάντηση της Παρασκευής στο Υπουργείο Ναυτιλίας και τα όσα έγιναν κατά την παραμονή της επιτροπής φορέων σε άλλο χώρο εκτός της σύσκεψης .
O ίδιος γράφει:
Ίσως πρέπει να καταλάβουμε εμείς οι γκρινιάρηδες ότι καλώς μας έκλεισαν σε άλλη αίθουσα!Έπρεπε “κάποιοι ” να συναποφασίζουν ότι βρήκαν λύση και είναι ικανοποιημένοι.Έτσι και οι συναγωνιστές μας από Καβάλα.Η συνάντηση που έπρεπε και είχε συγκεκριμένο αίτημα και μια επιτροπή απέναντι στον υπουργό μετατράπηκε σε μια όμορφη προσχεδιασμένη παράσταση για κάποιους…
H ανάρτησή του ανάβει φωτιές αφήνοντας υπονοούμενα για την στάση κάποιων που μετέτρεψαν την συνάντηση σε μια “όμορφη προσχεδιασμένη παράσταση” ενώ σε δεύτερο χρόνο με σχόλιο του καυτηριάζει και την στάση των βουλευτών Πασχαλίδη(Καβάλας) και Αθανασίου.
Στην ανάρτηση θέση με υποβολή σχολίου παίρνει και ο πρώην Δήμαρχος Λήμνου Αντώνης Χατζηδιαμαντής γράφοντας :
Ειδήσεις Σήμερα:
- Απίστευτη καταγγελία στη Θάσο: Πλήρωμα του ΕΚΑΒ πλήρωσε εισιτήριο σε φέριμποτ ενώ μετέφερε ασθενή
- Ο χάρτης που καταγράφει τις εμφανίσεις λαγοκέφαλου στην Ελλάδα
- Περιφερειακή Ενότητα Λήμνου: Η Λήμνος ανοίγει θαλάσσια γέφυρα συνεργασίας με το Τσανάκαλε – Επιτυχής η πρώτη σύνδεση με το ταχύπλοο catamaran
Ακολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.




