Πρώτη μέρα στο σχολείο για τα παιδιά της Λήμνου να επιστρέφουν στις τάξεις για την νέα σχολική χρονιά με μία μέρα καθυστέρηση λόγω της χθεσινής αναβολής για την επικείμενη κακοκαιρία που τελικά δεν ήρθε.
Ο Αγιασμός ξεκίνησε παρουσία του Επάρχου Λήμνου κ. Απόστολου Κουτσογιάννη ο οποίος και απεύθυνε χαιρετισμό . Παρών και ο Αντιδήμαρχος Ευάγγελος Χασάπης ο οποίος και ευχήθηκε καλή χρονιά .
Η Διευθύντρια και το εκπαιδευτικό προσωπικό καλωσόρισαν τους νέους μαθητές και ευχήθηκαν σ όλους καλή σχολική χρονιά!

Ειδήσεις Σήμερα:
- Ιερά Μητρόπολη Λήμνου & Αγίου Ευστρατίου: «Το Κτηματολόγιο δεν αποδίδει κυριότητα» – Απάντηση στον Αδαμίδη
- Τελευταία εξέλιξη:Βίαιη επίθεση σε γιατρό και νοσηλεύτρια στο Νοσοκομείο Λήμνου – Χειροδίκησε 87χρονος ασθενής
- 30η Ιουνίου εορτάζει ο Ιερός Ναός του Νοσοκομείου μας προς τιμήν των Αγίων Δώδεκα Αποστόλων.
Ακολουθήστε το LimnosReport.gr - στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.




