Λουκέτο φαίνεται να μπαίνει τις επόμενες μέρες στο κατάστημα Cosmote στην Μύρινα.

Αναφερόμαστε στο κατάστημα λιανικής που συστεγάζεται με τον ΟΤΕ .

Έτσι λοιπόν η εταιρία προχωρά στην παύση λειτουργίας του φυσικού καταστήματος και την εξυπηρέτηση πελατών στην λιανική πώληση συσκευών κλπ.

Παράλληλα εργαζόμενοι θα βρεθούν αντιμέτωποι με την ανεργία καθώς θα απολυθούν, μιας και όπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΣΕ ΟΤΕ είναι αδύνατο όσο αφορά την Λήμνο, οι υπάλληλοι να μετακινηθούν στα κοντινότερα καταστήματα όπου υπάρχουν ανάγκες (στην Λήμνο που;) και οι υπόλοιποι στην Αττική.

Παράλληλα σε ανακοίνωση εχει προχωρήσει  και το συνδικαλιστικό όργανο εργαζομένων:

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

Για άλλη μια φορά η Διοίκηση του ΟΤΕ σε πρόσκλησή της για την αναδιοργάνωση του Δικτύου Καταστημάτων ενημέρωσε,  σε σημερινή τηλεδιάσκεψη, του εκπροσώπους της ΟΜΕ-ΟΤΕ και του ΠΑΣΕ-ΟΤΕ για την πρόθεση της εταιρείας να προχωρήσει σε επιπλέον συρρίκνωση του Δικτύου Καταστημάτων.

Συγκεκριμένα μας ανακοίνωσαν την πρόθεση τους προχωρήσουν στον τερματισμό της εμπορικής λειτουργίας των καταστημάτων στα παρακάτω σημεία.

  1. Κορωπί
  2. Γλυφάδα 1
  3. Περιστέρι 2
  4. Λαγκαδάς
  5. Σητεία
  6. Μοίρες
  7. Γύθειο
  8. Κρανίδι
  9. Λήμνος
  10. Λουτράκι

Οι εργαζόμενοι στα καταστήματα αυτά θα μετακινηθούν στα κοντινότερα καταστήματα όπου υπάρχουν ανάγκες και οι υπόλοιποι στην Αττική. Από πλευράς μας ζητήσαμε να παραμείνουν ανοιχτά όλα τα καταστήματα, τουλάχιστον στην περιφέρεια. Όλα τα παραπάνω έχουν διεμβολίσει τον ανταγωνισμό και έχουν επιβεβαιώσει την κυρίαρχη θέση της Εταιρείας μας.

Ζούμε δυστυχώς τα απόνερα της απονενοημένης εξαγοράς του δικτύου καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ από την προηγούμενη Διοίκηση.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά την αντίθεσή μας στις αποφάσεις αυτές.

Καλούμε αύριο Πέμπτη 8 Οκτ. 2020, έκτακτη Εκτελεστική Επιτροπή του ΠΑ.Σ.Ε. – ΟΤΕ για να πάρουμε αποφάσεις και μαζί με την ΟΜΕ-ΟΤΕ και τα υπόλοιπα σωματεία του χώρου να δώσουμε την απάντησή μας σε όσους θεωρούν ότι μπορούν να διαμορφώσουν το μέλλον μας χωρίς εμάς.

Η Διοίκηση οφείλει επιτέλους να ασχοληθεί σοβαρά τόσο με την αύξηση των εσόδων όσο και με την ενίσχυση της εμπειρίας πελάτη, η οποία βουλιάζει. Δεν μπορούν να εμφανίζουν κάθε χρόνο κέρδη μόνο με τον εύκολο τρόπο της μείωσης του μισθολογικού κόστους, της δανεικής εργασίας και του outsourcing.

Μαζί θα τα καταφέρουμε!

ΠΑΣΕ ΟΤΕ

Δείτε παλαιότερα δημοφιλή άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here