Η αγάπη έχει πολλές και διαφορετικές μορφές. Μέρα αγάπης η χθεσινή και οι μαθητές του Γυμνασίου Μουδρου θέλησαν για μια ακόμη φορά να δείξουν την αγάπη και το νοιαξιμο τους για όσους πραγματικά τους χρειάζονται στα πλαίσια του προγράμματος, “Νοιάζομαι και Δρω” στο οποίο το σχολείο συμμετέχει για 4η χρονιά κι έχει λάβει τον τίτλο “Σχολείο των Πολιτών”.

Οι μαθητές επισκέφτηκαν τις κοινωνικές δομές του Δήμου Λήμνου και προσέφεραν τρόφιμα και φαρμακα. Ενημερώθηκαν από τις υπευθύνους για το έργο και τη σημασία των κοινωνικών δομών του Δήμου.

Τους ευχαριστούμε πολύ για τη θερμή φιλοξενία και τη διάθεση τους να απαντήσουν στις ερωτήσεις μας. Η εκπαιδευτική μας όμως επίσκεψη δεν σταμάτησε εκεί.

Κάναμε μια προσπάθεια οι μαθητές μας να δουν τη Μύρινα αλλιώς. Να περπατήσουν και να γνωρίσουν μια Μύρινα παλιά, ρομαντική, ιστορική, γεμάτη μνήμες.

Οι μαθητές μας ξεναγήθηκαν στους δρόμους του Ανδρόνικου, στο μνημείο Κυπρίων αγωνιστών, στο χώρο εκτέλεσης των Ελλήνων πατριωτών κατά τη Γερμανική κατοχή. Έμαθαν για τον Ιερό Λόχο και τον Δημουλά, παρατήρησαν τα πυροβολεί στο Ρωμαίικο γυαλο, γνώρισαν τον σερ Τζον Αντωνιάδη μέσα από το Μητροπολιτικο Μέγαρο και την ιστορία των Ορλωφ.

Μαθήματα Ιστορίας στους δρόμους της Μύρινας.

Η εικόνα ίσως περιέχει: 5 άτομα, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητες

Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα περπατούν, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητεςΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, δέντρο και υπαίθριες δραστηριότητες, κείμενο που λέει "ΜΝΗΜΕΙΟ ΚΥΠΡΙΩΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ"Η εικόνα ίσως περιέχει: 7 άτομα, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητεςΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, δέντρο, υπαίθριες δραστηριότητες και φύσηΗ εικόνα ίσως περιέχει: υπαίθριες δραστηριότητεςΗ εικόνα ίσως περιέχει: 7 άτομα, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητεςΗ εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται και υπαίθριες δραστηριότητεςΗ εικόνα ίσως περιέχει: αυτοκίνητο, δέντρο και υπαίθριες δραστηριότητες

 

Δείτε παλαιότερα δημοφιλή άρθρα (Επιλογή από την Google)

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here